Blok Úspěch

Jak budovat a komunikovat úspěch v podnikání?

Chystáte se začít podnikat nebo již podnikáte? Ptáte se, jak komunikují nejúspěšnější čeští podnikatele? Rádi byste se dozvěděli, jak komunikovat s investory, abyste je přesvědčili o smyslu financování vašeho podniku? Nebo hledáte radu, jak na tvorbu a ochranu nové značky a kolik vás to bude stát? Pak je tento blok konference právě pro vás. Deset hvězdných podnikatelů, investorů a odborníků na komunikaci se s vámi podělí o tajemství úspěchu v českém byznysu.

Blok Úspěch zahrnuje 10 rozhovorů se špičkovými podnikateli, investory a experty na komunikaci v podnikání. V tomto bloku vás na vaší cestě doprovodí svými příběhy velikáni jako je Simona Kijonková (Zásilkovna), Zbyněk Frolík (Linet), Vít Horký (Brand Embassy), Martin Cígler (Solitea) či Dita Stejskalová (Ogilvy). Jejich životní cesty jsou hlubokou studnou inspirací, odvahy a pokory. Co rozhovor, to perla. Máte se na co těšit 😊
Pro přístup do rozhovorů tohoto bloku je třeba se registrovat nebo si koupit vstup.

Registrací získáte přístup pouze do zkrácených verzí rozhovorů. Chcete-li mít přístup do plných, nezkrácených verzí rozhovorů, a získat navíc i audio a textové verze a další bonusové materiály, klikněte na "PŘIDAT DO KOŠÍKU" a kupte si vstup na tento blok.

Blok Úspěch je součástí konference Personal Branding Summit 2019

První digitální konference na téma osobního brandingu v ČR.

Blok Úspěch zahrnuje:

Test osobního brandingu
Extrakt z knihy Vy jako značka – Osobní branding pro kariérní růst
Video s Cristinou na přivítání i na rozloučení
Plná verze rozhovorů - 10 rozhovorů k prohlédnutí
10 audio-nahrávek rozhovorů ke stažení
10 textových verzí rozhovorů ke stažení ve formátu PDF
Bonus: videa s Cristinou na téma, jak sestavit vaši strategii osobní komunikace
Bonus: infografika: na co nesmíte zapomenout při sestavení vaší strategie osobní komunikace

Rozhovory v bloku Úspěch:

Zbyněk Frolík: Dnes se cítím svobodně

V tomto rozhovoru se dozvíte:

- Jaký byl jeho recept na mimořádný podnikatelský úspěch?
- Jak se mu podařilo rozjíždět úspěšný obchod s květinami ještě před pádem komunismu?
- Které byly hlavní milníky v historii společnosti, kterou založil – Linet, jaké výzvy má firma teď před sebou a co ji bude pomáhat, aby se dostala do první trojici výrobců nemocničních lůžek na světě?
Datum zveřejnění: 07/10/2019 17:00
Přejít na rozhovor

Simona Kijonková: Každý z nás je scenáristou svého vlastního života

V tomto rozhovoru se dozvíte:

- Proč si myslí, že podnikání funguje jako výprava na Himálaje?
- Co se naučila z neúspěchu svého prvního byznysu?
- Jak prožívala raketový růst Zásilkovny a jaké cíle má teď její firma před sebou?
- Jak ji formovaly náročné zkušenosti z dětství a jak je proměnila na zdroje osobní síly?
- Proč se rozhodla spojit svůj osobní příběh s příběhem Zásilkovny?
- Proč jsou pro ni integrita a poctivost klíčové hodnoty nejen v podnikání a co by radila ženám, které chtějí začít podnikat?
Datum zveřejnění: 07/10/2019 18:00
Přejít na rozhovor

Vít Horký: Můj život je „failing forward“

V tomto rozhovoru se dozvíte:

- Jak se jako podnikatel cítí po prodeji své mladé a úspěšné společnosti a proč se rozhodl prodat Brand Embassy?
- Jakou roli hrálo v úspěchu Brand Embassy fakt, že už měl za sebou dvě podnikatelské zkušenosti?
- Jak přesvědčil Jakuba Havrlanta, aby investoval do jeho podnikání?
- Jak důležitá je reputace v životě podnikatelů a jak byste měli uvažovat, než se rozhodnete požádat peníze od investorů?
- Jak čelit chybám a proměnit je na zdroje budoucího úspěchu?
- Co by získaly firmy, kdyby investovaly více do zákaznické péče?
Datum zveřejnění: 08/10/2019 17:00
Přejít na rozhovor

Margareta Křížová: Úspěch je, že po neúspěchu jdete dál

V tomto rozhovoru se dozvíte:

- O čem píše v současné době ve svém investorském deníčku?
- Proč přirovnává podnikání k vaření?
- Jak se můžete připravit na podnikání finančně, emočně a mentálně?
- Jak překonala svůj strach z veřejného vystupování?
- Jak ji změnilo život vystoupení v investorském poradu České televize Den D?
- Kde vidí prostor na rozvoj nových podnikatelských projektů v Česku a jak si budovat větší odolnost a vytrvalost v podnikání?
Datum zveřejnění: 08/10/2019 18:00
Přejít na rozhovor

Ondřej Vala: Na co nezapomenout při tvorbě značky

V tomto rozhovoru se dozvíte:

- Proč se rozhodl založit v roce 2017 svoje kreativní studio VKONTEXTU?
- Proč se rozhodl pro generické jméno svého studia a ne pro svoje vlastní jméno?
- Co vše patří podle něho do vizualizace grafiky osobní značky a jaký rozpočet byste si měli připravit na grafiku, když začnete podnikat na svoje jméno?
- Jak si vybrat grafiku podle profilu vaší cílové skupiny?
- Jak si vybrat ideální název nového produktu či firmy?
- Jak podporuji svoji vlastní kreativitu, jaký druh grafiky ho baví nejvíc a co si přeje dosáhnout se svým studiem?
Datum zveřejnění: 09/10/2019 17:00
Přejít na rozhovor

Jindra Šulcová: Mně nejvíc trápí, že žijeme v době, kdy je možné značku legálně ukrást

V tomto rozhovoru se dozvíte:

- Co vše byste měli vědět o ochraně vašich značek?
- Jaké jsou největší benefity ochranné známky a jakým rizikům čelíte, když nemáte své značky právně chráněné?
- Jak máte postupovat, když si chcete vybrat nový název a budovat právně bezpečnou a konkurenceneschopnou značku?
- Kdy byste měli uvažovat o ochranu značky v Česku a kdy o mezinárodní ochrannou známku?
- Kolík vás to bude stát, když si chcete nechat ochránit známku na národní nebo na evropské úrovni?
- Co by doporučila podnikatelům, kteří začínají na volné noze ohledně komunikaci svých osobních značek?
Datum zveřejnění: 09/10/2019 18:00
Přejít na rozhovor

Lukáš Sedláček: Chtěl jsem založil platformu pro lidi, kteří se chtějí překonávat

V tomto rozhovoru se dozvíte:

- Jaké byly jeho záměry, když založil před devíti lety v Praze European Leadership & Academic Institut (ELAI) a jaké milníky má už za sebou?
- Podle čeho si vybírá lektory ELAI a co nejvíc poptávají lidé v současné době v oblasti rozvoje leadershipu?
- Podle čeho rozpoznává, že se účastnici posunuli ve svém rozvoji?
- Proč organizuje se svým týmem projekty Týden inovací a Týden podnikání?
- Jak vnímá komunikaci a budování osobní značky českých lídrů a co si myslí, že by mohli udělat, aby ještě více inspirovali lidí kolem sebe?
- Proč spustil s manželkou sociální síť pro básníky Poetizer a proč si myslí, že poezie má velkou budoucnost?
Datum zveřejnění: 10/10/2019 17:00
Přejít na rozhovor

Petr Šimůnek: Nechceme se na svět dívat objektivně, ale pozitivně

V tomto rozhovoru se dozvíte:

- Proč odešel z Hospodářských novin a proč se rozhodl přinést do Čech ekonomický titul Forbes?
- Jaký byl klíč k úspěchu nového časopisu?
- Co si myslí o oligarchizaci českých médií a co doporučuje novinářům, kteří se nechtějí nechat ovlivňovat skrytými zájmy majitelů mediálních domů?
- Proč se zaměřuje více na podnikatele a méně na manažery a co můžete udělat proto, abyste se dostali do Forbes se svým příběhem úspěchu?
- Kam směřuje projekt Forbes v budoucnu a proč potřebuje více kvalitních lidí do redakce?
Datum zveřejnění: 10/10/2019 18:00
Přejít na rozhovor

Martin Cígler: Ze změny jména své firmy jsem měl dobrý pocit

V tomto rozhovoru se dozvíte:

- Proč se rozhodl rozvinout skupinu Solitea formou akvizic a kolik jich má už celkově za sebou?
- Proč se rozhodl opustit jméno Cígler Software a přejmenovat svůj podnik na Solitea?
- Jak zvládli komunikaci nového jména se zákazníky a zaměstnanci a podle čeho rozpozná úspěch rebrandingu firmy?
- Který zahraniční trh ho překvapil nejvíce v průběhu expanze firmy a co se naučil ze střetu s rakouskými obory?
- Proč mentoruje zajímavé start-upy a jaké chyby pozoruje nejčastěji u začínajících podnikatelů?
Datum zveřejnění: 11/10/2019 17:00
Přejít na rozhovor

Dita Stejskalová: PR je pro mě stavění mostů mezi různými světy

V tomto rozhovoru se dozvíte:

- Jak prožila rozvoj českého PR trhu za posledních 25 let?
- Proč se agentura Ogilvy rozhodla integrovat své různé pobočky na českém trhu?
- Proč jí baví symbolika mostů a proč porovnává PR s budováním mostů mezi lidmi, firmami a novináři?
- Jak vnímá rozvoj české mediální krajiny za posledních deset let a jak tento rozvoj ovlivňuje práci PR odborníků?
- Jak řeší se svojí agenturou budování osobní značky zástupců své firemní klientely a co je podle ní klíčem k úspěchu budování úspěšných a udržitelných osobních značek manažerů?
- Co je pro ní podstata řízení krizové komunikace firem a co by doporučila českým firmám, které mají před sebou náročné situace v komunikaci?
Datum zveřejnění: 11/10/2019 18:00
Přejít na rozhovor

Získtejte přístup do rozhovorů v tomto bloku

Můžete se zaregistrovat pro přístup do zkrácených verzí rozhovorů, nebo si pro plný přístup koupit vstup.
Registrace

Kupte si vstupenku do bloku Úspěch

Získejte plný přístup do veškerého obsahu v rámci tohoto bloku konference.
2900 Kč bez DPH
Přidat do košíku

Vstup ALL INCLUSIVE

ALL INCLUSIVE vstup Vám zajistí přístup všech tří bloků konference.
Navíc získáte e-knihu: V přítomnosti velikánů (obsahující nejlepší myšlenky z Personal Branding Summit 2019).
4900 Kč bez DPH
Přidat do košíku
check-circleshopping-cart