Dita Stejskalová: PR je pro mě stavění mostů mezi různými světy
V tomto rozhovoru se dozvíte:
- Jak prožila rozvoj českého PR trhu za posledních 25 let?
- Proč se agentura Ogilvy rozhodla integrovat své různé pobočky na českém trhu?
- Proč jí baví symbolika mostů a proč porovnává PR s budováním mostů mezi lidmi, firmami a novináři?
- Jak vnímá rozvoj české mediální krajiny za posledních deset let a jak tento rozvoj ovlivňuje práci PR odborníků?
- Jak řeší se svojí agenturou budování osobní značky zástupců své firemní klientely a co je podle ní klíčem k úspěchu budování úspěšných a udržitelných osobních značek manažerů?
- Co je pro ní podstata řízení krizové komunikace firem a co by doporučila českým firmám, které mají před sebou náročné situace v komunikaci?
Zaujal vás tento teaser?
Zaujal vás teaser tohoto rozhovoru? Pokud vás tento teaser zaujal, registrujte se ZDARMA a získejte přístup do zkrácené verze tohoto rozhovoru. Jako poděkování za registraci vám také pošleme test osobního brandingu zdarma. Pokud chcete vidět plnou verzi rozhovoru, tak si musíte koupit vstup na konferenci.