Datum zveřejnění: 08/10/2019 17:00
Blok: 

Tomáš Poucha: Moje mise je národ proti své vůli vzdělávat

V tomto rozhovoru se dozvíte:

- Jak by měli čeští manažeři využit výhody interní komunikace k tomu, aby posílili své osobní značky?
- Co motivuje každou generaci v interní komunikaci?
- Proč pozval na svoje školení čarodějku a co se od ni naučil o budování osobní značky?
- Na jaký kanál by doporučil lidem, aby se soustředili nejvíce v interní komunikaci?
- Co dělají Češi dobře v interní komunikaci a v čem by se mohli zlepšovat?
- Jak zacházet s emailovou inflací ve firmě a v osobní komunikaci a jak správně používat emaily k budování osobní značky?

Zaujal vás tento teaser?

Zaujal vás teaser tohoto rozhovoru? Pokud vás tento teaser zaujal, registrujte se ZDARMA a získejte přístup do zkrácené verze tohoto rozhovoru. Jako poděkování za registraci vám také pošleme test osobního brandingu zdarma. Pokud chcete vidět plnou verzi rozhovoru, tak si musíte koupit vstup na konferenci.
Více informací o průběhu konference

Řečník:

Tomáš Poucha

Institut interní komunikace
shopping-cartenvelope