- Proč se rozhodla odejít z HP pro 25 letech a přesunout se do poradenské společnosti Deloitte?
- Proč se zaměřuje na rozvoj dovedností generace Z a co ji na spolupráci s touto generací nejvíc překvapilo?
- Co doporučuje zástupcům generace Y, aby se vymanili z nepříznivé reputace, která je často spojená s touto generací?
- Co ji dala práce v HP a jak se ji povedlo růst v kariéře až na úroveň globální ředitelky pro zákaznické programy této organizace?
- Jak může podle ní český manažer uspět v globálním prostředí a jak komunikovat specifické potřeby českého trhu s globálním managementem?
- Proč se rozhodla stát se someliérkou a jak jí tento koníček pomáhá v práci?
Zaujal vás tento teaser?
Zaujal vás teaser tohoto rozhovoru? Pokud vás tento teaser zaujal, registrujte se ZDARMA a získejte přístup do zkrácené verze tohoto rozhovoru. Jako poděkování za registraci vám také pošleme test osobního brandingu zdarma. Pokud chcete vidět plnou verzi rozhovoru, tak si musíte koupit vstup na konferenci.