- Proč se rozhodl založit v roce 2017 svoje kreativní studio VKONTEXTU?
- Proč se rozhodl pro generické jméno svého studia a ne pro svoje vlastní jméno?
- Co vše patří podle něho do vizualizace grafiky osobní značky a jaký rozpočet byste si měli připravit na grafiku, když začnete podnikat na svoje jméno?
- Jak si vybrat grafiku podle profilu vaší cílové skupiny?
- Jak si vybrat ideální název nového produktu či firmy?
- Jak podporuji svoji vlastní kreativitu, jaký druh grafiky ho baví nejvíc a co si přeje dosáhnout se svým studiem?
Zaujal vás tento teaser?
Zaujal vás teaser tohoto rozhovoru? Pokud vás tento teaser zaujal, registrujte se ZDARMA a získejte přístup do zkrácené verze tohoto rozhovoru. Jako poděkování za registraci vám také pošleme test osobního brandingu zdarma. Pokud chcete vidět plnou verzi rozhovoru, tak si musíte koupit vstup na konferenci.